سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چگونه یک وکیل حوب پیدا کنم؟

وکیل خانواده در مشهد

سرانجام ، یک وکیل ممکن است از پذیرفتن پرونده کاملاً خوب شما به همان دلیل امتناع کند که شما ممکن است مایل به استخدام یک وکیل خوب نباشید. یعنی ممکن است شما دو نفر با یکدیگر احساس راحتی نکنید. اگر شخصیت شما و وکیل بلافاصله با هم درگیر شوند ، وکیل ممکن است به سادگی تصمیم بگیرد که رسیدگی به دعوی شما ارزش چندانی ندارد.

دوستان و آشنایان

با دوستان یا همکارانی که توسط وکیل در دعاوی آسیب شخصی خود نمایندگی کرده اند تماس بگیرید. اگر آنها چیزهای خوبی در مورد تجربه می گویند ، آن وکیل را در لیست نامزدهای خود قرار دهید. اما هیچ تصمیمی در مورد وکیل فقط بر اساس توصیه شخص دیگری نگیرید. افراد مختلف پاسخ های متفاوتی به سبک و شخصیت وکیل خواهند داد. همچنین ، در هر زمان خاص وکیل ممکن است انرژی یا علاقه بیشتری برای اختصاص دادن به یک پرونده جدید داشته باشد. بنابراین تا زمانی که با وکیل ملاقات نکرده اید ، در مورد پرونده خود بحث نکرده اید و تصمیم نگرفته اید که برای ایجاد یک رابطه کاری راحت هستید ، تصمیم خود را برای استخدام وکیل نگیرید.

 

وکلایی که از قبل می شناسید

ممکن است شما قبلاً وکیل را بطور شخصی بشناسید یا به این دلیل که وکیل قبلاً در موارد قانونی از شما نمایندگی کرده است. بنابراین ، وقتی استخدام وکیل را برای کار در زمینه ادعای جراحت شخصی خود در نظر می گیرید ، ممکن است استخدام این شخص که قبلاً می شناسید بدیهی به نظر برسد.